Časté otázky a odpovědi
Jaké jsou možnosti platby?
Pouze platba kartou online předem, Apple pay, Google pay.
Jaké jsou možnosti dopravy?
V druhém kroku košíku si můžete vybrat ze dvou způsobů dopravy - vyzvednutí na Vámi zvolené pobočce Zásilkovny (79,-) nebo doručení na adresu (109,-)
Bude v balíčku faktura?
Abychom společně ušetřili pár hektarů lesů, tak faktury k objednávkám fyzicky nepřidáváme. Svou fakturu naleznete v potvrzujícím e-mailu ke stažení.
Kdy mohu očekávat svou objednávku?
Vaši objednávku expedujeme do 14 pracovních dní od přijetí platby - veškerý textil se tiskne přímo do objednávek.
Doba dodání u dopravců je poté 1-3 pracovní dny.
Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal/a. Mohu zboží vyměnit?
Pokud je to v našich silách a máme Vámi nově požadovaný produkt skladem, rádi Vám vyhovíme. Svou výměnu prosím předem ohlašte v našem kontaktním formuláři - obratem Vám pošleme údaje k zaslání zboží k výměně.
Je možné objednávku vrátit?
Ano, dle zákona na to máte 14 dní od obdržení zboží.
Zboží mi dorazilo poškozené
Ačkoli všechny produkty vyrábíme s nejlepším vědomím a svědomím, mohlo se stát, že nám něco uniklo. V tom případě se na nás neváhejte obrátit a věříme, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Zboží není skladem
Zboží, které není skladem, již není možné objednat (včetně předchozích kolekcí).