Časté otázky a odpovědi

 

Jaké jsou možnosti platby?

Pouze platba kartou online předem, Apple pay, Google pay.

 

Jaké jsou možnosti dopravy?

V druhém kroku košíku si můžete vybrat ze dvou způsobů dopravy - vyzvednutí na Vámi zvolené pobočce Zásilkovny (79,-) nebo doručení na adresu (109,-)

 

Bude v balíčku faktura?

Abychom společně ušetřili pár hektarů lesů, tak faktury k objednávkám fyzicky nepřidáváme. Svou fakturu naleznete v potvrzujícím e-mailu ke stažení.

 

Kdy mohu očekávat svou objednávku?

Vaši objednávku expedujeme do 14 pracovních dní od přijetí platby - veškerý textil se tiskne přímo do objednávek. 

Doba dodání u dopravců je poté 1-3 pracovní dny.

 

Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal/a. Mohu zboží vyměnit?

Pokud je to v našich silách a máme Vámi nově požadovaný produkt skladem, rádi Vám vyhovíme. Svou výměnu prosím předem ohlašte v našem kontaktním formuláři - obratem Vám pošleme údaje k zaslání zboží k výměně.

 

Je možné objednávku vrátit?

Ano, dle zákona na to máte 14 dní od obdržení zboží.

 

Zboží mi dorazilo poškozené

Ačkoli všechny produkty vyrábíme s nejlepším vědomím a svědomím, mohlo se stát, že nám něco uniklo. V tom případě se na nás neváhejte obrátit a věříme, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

 

Zboží není skladem

Zboží, které není skladem, již není možné objednat (včetně předchozích kolekcí).

 

 
Zpět do obchodu